Korporatīvās finanses
- Analītika
- Plānošana
- Biznesa procesi
- Stratēģija
MFA misija ir palīdzēt biznesam augt to darot efektīvi un harmoniski.
Jums ir vēlme sasniegt ko vairāk? Ir nepieciešama “otrā elpa”? Uzņēmuma izaugsme ir apstājusies vai pat sākusies lejupslīde? Mērķi kļuvuši neskaidri vai ir radušies kādi neparedzēti apstākļi? MFA piedāvā palīdzēt atrast atbildi uz jautājumiem:
Kur esam un ko darīt?
Tirgus analīze kompānijai un produktiem
Datos bāzēta analītika un subjektīvo faktoru novērtējums.Nereti pēc sākotnējās tirgus izpētes turpmākos darbības gados biznesa vadība lēmumu pieņemšanā paļaujas uz intuīciju un personiskajiem novērojumiem. Abi ir vērtīgi izziņas avoti, bet tie ne vienmēr ir precīzi. Lai pārbaudītu savas kompānijas vietu tirgū, ļoti noder papildus informācija. Piemēram, tirgus apskats, kas balstīts uz jaunākiem datiem iespējami plašā areālā. Varbūt ir parādījušās jaunas tendences, jauni produkti, konkurenti maina produktu izplatīšanas kanālus? Sekojiet līdzi jaunumiem tirgū un neatpalieciet, kļūstiet par inovatīviem celmlaužiem savā uzņēmumā un nozarē!
Īstermiņa un ilgtermiņa mērķu definēšana, kompānijas stratēģija
Laiku pa laikam uzņēmumam ir jāpārvērtē savi plāni. Var gadīties, ka ikdienas rosībā trūkst laika tos pat definēt. Taču jebkādos apstākļos un neprognozējamos notikumos uzņēmumam ir nepieciešams mērķis – bākuguns, uz kuru tiekties. Lai neapmaldītos, šis kopīgais mērķis ir jāzina gan vadībai, gan visai komandai.Kā to sasniegt?
Kapitāla un investīciju pārvaldība
Veiksmīgai biznesa izaugsmei ir jāņem vērā daudzi apsvērumi un reizē jārisina dažādi jautājumi. Kapitāla plānošana un piesaiste, restrukturizācija, dividenžu politika. Naudas plūsmas plānošana. Biznesa plānu izvērtējums. Rentabilitātes aprēķini.Kā sabalansēt kompānijas izaugsmi un investīcijas attīstībā ar akcionāru vēlmi saņemt dividendes? Labāk izmantot savu kapitālu vai aizņemties? Izdevīgāk pirkt vai nomāt? Fiksētas vai peldošas likmes? Ieguldīt jaunās iekārtās, biznesa līnijās vai piesaistīt jaunus darbiniekus? Ko atļauj tirgus situācija un kompānijas resursi?
Biznesa efektivitāte
Organizatoriskās struktūras, funkciju, biznesa procesu izvērtējums. Digitalizācija.Ja jāveic restrukturizācija un reorganizācija, šis process ir jāsaglabā jēgpilns un jāatceras sākotnējie mērķi, lai pārmaiņās neiztērētu lielākus resursus pret ieguvumiem. Atkarībā no nozares, jāmeklē balanss starp digitālo un cilvēcisko.